15 Eylül 2011 Perşembe

ILK MERHABA :)

Henüz kimse olmasada birileri olacak bir gün ve bir yerden başlamak lazım değil mi :)

Bu benim ikinci blog serüvenim, ilk blogumu çoook sevmeme ragmen isim seçimi biraz yanlışmış malesef ki :(
kalbinde kötülükler besleyen yüzlerce insandan her gün ama her gün mailler fazlasıyla canımı sıktı ve bende tebdili mekanda ferahlık vardır diyip oradaki dükkanımı kapattım buralara geldim yani sıfırdan başlıyorum, sıfır izleyici ile sıfır tanınmışlık ile ama bunda da vardır elbet bir hayır :))

Gelelimm blogumuza, blogumda yaptıklarım, hobilerim, aldıklarım, yazdıklarım, gezdiklerim kısaca bir kadının yaptığı herşeyi bulabileceksiniz...

Bu vesileyle blogumun isim annesi sevgili tazekahveciğime de teşekkürü bir borç bilirim :)
Şimdiden Mutlu Paylaşımlar dilerim

Sevgilerr :)

20 yorum:

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

hayırlısı, hayırlı olsun canım..

xcelis dedi ki...

çekemeyenler oldukça fazla oluyor canım boşber sıkma sen canını biz burdayız sende burda kal hayırlı olsun Öpooomm

yemyeşildeniz dedi ki...

canımm hoşgeldin. iyi ki döndün :) güzel paylaşımlar olacağından eminim. haydi hayırlı olsun :)

Dokuztepe dedi ki...

Hoşgeldinnnnnn bebek:))))yararlı paylaşımalrda bulunanlar müptela olsun sadece bu bloga ve hepimizin bloguna İnşallah..:))

ikibocekbircicek dedi ki...

hoşgeldiniz hayırlı uğurlu olsun .... bende çook yeniyim ... hem izlemede hem yazmada :)

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Hoş geldin. Ben eski bloğunun takipçilerindendim. Geçen gün dedim uzun zamandır paylaşım yok bir bakayım diye. Ama blog kapandı mesajını gördüm. Üzülmüştüm. Ama iyiki geri geldin. Bol bol paylaşımlar diliyorum.

benim dünyam dedi ki...

hoşgeldin tekrar canım, ben de bu kızın hiç sesi çıkmıyor birşey mi oldu diye düşünüyordum, ama böyle art niyetli insanların canını sıkacağını hiç tahmin etmemiştim, biz yanındayız sen hiç merak etme nereye gidersen peşindeyiz twitter da dahil :)

edibe @ edbdesigns dedi ki...

ooohhh beee! nasil ozlemistim seni :) iyi oldu bu... blog adi konusunda seni anliyorum ve insanlarin tepkisi ne oldugunu olabilecegini tahmin edebiliyorum... mendebur seyler... hic aynaya bakmazlar, cunku kendileri mukemmel... ayyy ess..lue..ek'ler diyesim geliyor ama ayip olcek :)

Adsız dedi ki...

hepiniz hoşgeldinizz sefalar getirdinizz tek bir sorun var ki bloğuma yorummm yapamıyorummmmmmm

KelebekGibi dedi ki...

Hosgeldin diyorum yeniden. Blogunun adini ben sevmistim ama rahatsizlik vermis demek :/ En iyisini yapmissin, bu isimde güzel ;)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Hayirli olsun canim. Banada bir kac gündür adsiz yorumlar birakiliyor tabi ben kimlerin oldugunu görüyorum... ama anlayamadigim neden bu bloglar ben sanki kendilerine bir sey yapmisim gibi yorum birakmalari ben adsiz yorumlar birakiyormusun anlayamiyorum bu insanlari oysa ben kimseye yorum birakmadim kötü anlamda... iste böyle kendini bilmez bir cok kiskanc insan var... Tesettür asktir blogunu takibe almistim bende ama olsun buda güzel... yeni blogun hayirli ugurlu olsun tekrardan...

htchndr dedi ki...

Merhaba bende uzun zamandır nerde dıyordum bu blogunda hayırlı olsun...

ρємвє вℓσğυм dedi ki...

yeni bloğunuz hayırlı olsun:)

Yeşim dedi ki...

hayırlı olsun canım.sen nerdeysen biz geliriz merak etme:)))

F'emine'n Günlük dedi ki...

hepinizzzz yenidenn hoşgeldinizzz :))) çokkk güzell oldu bu yeni buluşma :)) kucakss dolusuı sevgilerr :)

fashionbyyeliz dedi ki...

hayırlı olsun cnm cok sevindim bende yeni blog yazmaya başladım tesettür aşktırın gizli takipçilerindendim yorum yapmıyordum ama hep takipteydim :))

Ferhat Bayram dedi ki...

zaten kisa zaman icinde baya bi kisi olmus (: benim blog aylardir var bu kadar izleyicisi yok :)

Unknown dedi ki...

hoşgeldin canım. Çekemeyenleri boşver onlar öekemedikleriyle kalsınlar

Tazekahve dedi ki...

aa ben bu merhabaya yorum yazmamışımm şimdi farkediyorum ve esefle kınıyorum kendimi :))) yeniden aramızda olman harika canımcım :)) hoşgeldin ve artık gitmee !! sevgiler :))

Ayşegül dedi ki...

Selaamlar

Bloğunuzu yeni keşfettim.
Paylaşımlarınız çok içten ve samimi.
Kombinlerinizi beğendim.Özellikle yeşil takıntısı olan ben, ayakkabılarınıza hayran kaldım.

İnşallah bundan sonra takip edeceğim sizi.